יום שבת, 25 באפריל 2009

אבי - לפני הפגישה השניה

בימים אלה אני ממשיך את הטיפול. המטרה כאמור היא חיסולו המוחלט של חיידק ההליקובקטר. כפי שאמרתי בפעם הקודמת, אני ממשיך בדרכי הטיפול שבהם הרופא המליץ לי לנקוט. מסתבר שהגורמים המרכזיים למחלה הם דברים שמהווים ריטואל יומיומי בשבילי. העישון, האכילה הבלתי מסודרת, הלחץ בעבודה, החוסר בפעילות גופנית והשתייה הם הדברים שלמעשה גרמו להתפרצות המחלה, ועל כן הפסקתי איתם במטרה להחלים כמה שיותר מהר, ולחזור לתפקוד תקין.
קשה לי להיגמל מהרגלים שנמצאים אצלי בשגרה כבר כמה שנים, אבל אני עושה את כל המאמצים שאני יכול.
התחלתי לאכול באופן מסודר. נגמרו הימים בהם אכלתי בלי אבחנה מכל הבא ליד ומבלי דאגה מינימאלית למצבי הבריאותי. היום אני אוכל שלוש ארוחות ביום, ושום דבר חוץ מזה.
כמו כן, הפסקתי לעשן ולשתות, הדבר היה קשה ביותר שכן אני מעשן כבר שנים, אבל נלחמתי בייצרי.
בנוסף, לפי המלצת הרופא, אני מקפיד יותר על הגיינה בכל המשתמע ממנה. רוחץ ידיים עם סבון אחרי כל ביקור בשירותים, מקפיד על ניקיון הבית והמשרד ועוד.
הרופא המליץ לי להתחיל לעסוק בפעילות ספורטיבית. מסתבר שחוסר הפעילות הגופנית שהייתה נהוגה אצלי גם היא אחת הגורמים למחלה.
אני לוקח אנטיביוטיקה על פי הוראות הרופא.

הלכתי לרופא לפגישה השנייה כדי לבדוק את שיפור מצבי. למרות שהם עדיין קיימים, כאבי הבטן חלשים מפעם, והם נחלשים עם הזמן. בנוסף, תדירות ההקאות לאחרי הארוחות פחתה וההרגשה הכללית טובה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה