יום שבת, 25 באפריל 2009

אבי ויוסי החולים - לפני הפגישה הראשונה

שם: אבי, יוסי
גיל: 40 (תאומים זהים)


שלום, שמי אבי. בשבוע האחרון התחילו להופיע אצלי כאבים שונים ושאר תסמינים שגרמו לי להבין שהם אינם מקריים, וכנראה תסמינים של מחלה מסוימת: כפי שאמרתי, כאבי בטן חזקים תקפו אותי לעיתים קרובות והתגברו בזמן שאכלתי, ולאחר שאכלתי, הקאתי והופיעו אצלי בחילות. כמו כן, צואתי הייתה דמית (דבר מדאיג מאוד מן הסתם).

שלום, שמי יוסי. אני אחיו התאום הזהה של אבי ואצלי מופיעים תסמינים דומים אך במשך שלושת השבועות האחרונים. לא הייתה לי הזדמנות מתאימה להגיע לרופא, וכששמעתי שאחי הולך לרופא ויש לו תסמינים דומים החלטתי להצטרף אליו.

הלכנו לרופא, והסברנו לו שאנחנו עובדים כמנהלי מפעל לייצור פקקים שהייתה ברשותו של אבינו. יש לנו יום עבודה צפוף וקשה, ואין לנו כמעט זמן לאכול ארוחות מסודרות אלא רק בימי שישי ושבת. אני (אבי) מעשן במהלך יום עבודה חפיסת סיגריות שלמה, אני יודע שזה לא טוב לבריאות אך איני מסוגל להיגמל. גם אחי יוסי נוהג לעשן לפחות חפיסה וחצי של סיגריות ביום. אנחנו אוכלים מכל הבא ליד כשאנחנו חוזרים מאוחר מהעבודה. כמו כן, אנחנו יוצא לבלות עם חברים כדי לנוח ולהשתחרר מהלחץ, אנחנו הולכים לפאב ואוהבים לשתות קצת אלכוהול, בנוסף, אנחנו לא אוהבים לעסוק בספורט.
יש לנו אורח חיים יחסית זהה, אנחנו נוהגים לעשות את אותם דברים, אך יש לציין שאחי אבי הוא קצת יותר אחראי ממני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה