יום שבת, 25 באפריל 2009

יוסי - לפני הפגישה השניה

כיום אני ממשיך בטיפול. המטרה היא חיסולו המוחלט של חיידק ההליקובקטר. כפי שאמרתי בפעם הקודמת, אני מנסה להקפיד על דרכי הטיפול שבהם הרופא המליץ לי לנקוט אך מסתבר שזה יותר קשה ממה שחשבתי. מסתבר שהגורמים המרכזיים למחלה נחשבות בשבילי ההנאות ודברים שאני אוהב לעשות.

העישון, האכילה הבלתי מסודרת, הלחץ בעבודה, החוסר בפעילות גופנית והשתייה הם הדברים שלמעשה גרמו להתפרצות המחלה, אךקשה לי להיגמל מהרגלים שנמצאים אצלי בשגרה כבר כמה שנים, אבל אני משתדל.

אני מנסה להקפיד על אכילה מסודרת. אני מתגעגע לימים בהם אכלתי בלי אבחנה מכל הבא ליד ומבלי דאגה מינימאלית למצבי הבריאותי . היום אני עדיין לא מקפיד מספיק על האכילה נכונה, אוכל בין הארוחות ואוכל אוכל רווי שומנים. כמו כן, המעטתי בעישון ובשתייה, דבר הקשה מספיק גם ככה.
בנוסף, לפי המלצת הרופא, אני מקפיד יותר על הגיינה בכל המשתמע ממנה. רוחץ ידיים עם סבון אחרי כל ביקור בשירותים, מקפיד על ניקיון הבית והמשרד ועוד.
הרופא המליץ לי להתחיל לעסוק בפעילות ספורטיבית. מסתבר שחוסר הפעילות הגופנית שהייתה נהוגה אצלי גם היא אחת הגורמים למחלה.
אני לוקח אנטיביוטיקה על פי הוראות הרופא.
הלכתי לרופא לפגישה השנייה כדי לבדוק את שיפור מצבי. כאבי הבטן משתנים, פעם כואבים יותר, פעם כואבים פחות, אני לא מבין איך זה יכול להיות למרות מאמצאי. תדירות ההקאות לאחרי הארוחות אינה השתנתה וההרגשה הכללית אינה מורגשת לטובה כלל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה